2007-03-05

Ett brev från Afghanistan

Nu har jag fått skriftlig resultat av de den mydighet och plast som jag gjorde mitt projekt förra året i Afghanistan. Det är ett bekräftelse på mitt lyckade projekt som jag gjorde med hjälp av Öserafrikastudier. Som jag skriv i min praktik raport att jag gjorde bland annat hur skall man få oliver trä att få oliver som har slutat få oliver.

Hur man kan bygga små dammar och där med spara vatten i den
Hur kan man bygga små kylsrumm för att spara i den frukt och grönsaker, och viktigast av allt hur kan man hitta marknad för frukt och grönsaker.

Jag har fått ett stort tacksamhet av dem för vad jag har bidraget i det här projektet i form av kunskapper erfaranhet och andra information. Jag får i min tur tacka min lärare (Stefan) och hela skolan för allt deta fantastika kunskapper, erfaranhet, och information som i dag gör nytta för många människor.

Med vänliga hälsningar
TAHER